الخاطر: برای همه هواداران در جام جهانی 2022 مسکن با قیمت مناسب فراهم کرده‌ایم

قطر از فراهم کردن مسکن با قیمت‌های مناسبی برای همه قشرهای هواداران فوتبال در جام جهانی ۲۰۲۲ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری قطر؛ ناصر الخاطر، دبیر کمیته عالی پروژه‌ها و میراث جام جهانی 2022 قطر گفت: ما از مردم منطقه فارس برای سفر به سرزمین خود یعنی قطر و حضور در جشن برگزاری نخستین جام جهانی در جهان عرب و خاورمیانه دعوت می‌کنیم.

الخاطر افزود: بلیت‌فروشی مرحله دوم جام جهانی 2022 را ده روز قبل به پایان رساندیم و بلیت‌های زیادی نیز تا پایان ماه شهریور به ویژه برای مردم عربستان که مشتاق حضور در این مسابقات هستند در دسترس قرار خواهند گرفت. بازی تیم‌های ملی عربستان و آرژانتین دومین بازی جام جهانی 2022 از نظر فروش بلیت است. مردم عربستان با اتوبوس از مناطق مرزی به ورزشگاه‌های جام جهانی و سایر مجموعه‌های دولتی انتقال خواهند یافت. کمیته عالی پروژه‌ها و میراث جام جهانی 2022 با توجه به نزدیکی این کشور به هند، چین و کشورهای اروپایی نسبت به تقاضای بالای خرید بلیت‌های جام جهانی اطمینان دارد.

دبیر کمیته عالی پروژه‌ها و میراث جام جهانی 2022 در خاتمه اظهار داشت: ما برای همه هواداران فوتبال در این مسابقات مسکن با قیمت‌های مناسبی فراهم کرده‌ایم. قیمت‌ها را مرتب به روز می‌کنیم. مسکن‌هایی هستند که با قیمت 80 دلار شروع می‌شود که در هیچ کجای جهان یافت نمی‌شوند. قطر برای میزبانی جام جهانی 2022 هزینه‌های زیادی در بخش ساخت ورزشگاه‌ها و … متحمل شده اما فدراسیون جهانی فوتبال هزینه‌های پذیرایی، حمل‌ونقل تیم‌ها و جوایز مالی را متقبل می‌شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.