تخصیص منابع مالی بخش ریلی بهتر از مسکن بوده است/ دولت قبل بدهکاری و نداری توزیع کرد

مدیر عامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه در بخش ریلی تخصیص‌هایی به مراتب بهتر از بخش مسکن داشته‌ایم گفت: سازمان برنامه دولت قبل به جای توزیع نقدینگی بدهکاری و نداری را توزیع کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سید میعاد صالحی در مراسم بهره‌برداری از 413 ناوگان جدید ریلی اظهار کرد: علیرغم همه مشکلات از جمله بدهی‌ چند هزار میلیارد تومانی، تحریم داخلی، موضوعات بروکراتیک و تخصیص بودجه‌هایی که باید صورت می‌گرفت، در بخش ریلی اقدامات قابل توجهی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: سازمان برنامه و بودجه دولت قبل کم‌کاری مفرطی در حوزه ریلی داشته و باید در بازه زمانی قانون برنامه ششم یعنی از 96/1/1/ تا زمان روی کار آمدن دولت جدید حدود 7 هزار و 700 میلیارد تومان تخصیص می‌یافت.

مدیر عامل راه‌آهن با اشاره به اینکه سازمان برنامه دولت قبل به جای توزیع نقدینگی برای رشد و ارتقاء بدهکاری و نداری را توزیع کرد افزود: با توجه به تلاش شبانه‌روزی توانسته‌ایم تخصیص‌هایی به مراتب بهتر از سایر شقوق حمل و نقل و حتی نسبت به مسکن داشته باشیم.

صالحی با اشاره به اینکه عملکرد راه‌آهن نسبت به سه ماه قبل بیش از صددرصد رشد داشته اضافه کرد: حوزه حمل و نقل ریلی کشور رونق گرفته و اگر سرمایه‌گذار، در این بخش سرمایه‌گذاری نمی‌کرد چرخ تولید به حرکت در نمی‌آمد.

وی یادآور شد: در مهرماه امسال 7 قطار ترانزیتی با عبور از قلمرو جمهوری اسلامی ایران به بندر عباس وارد شدند.

انتهای پیام/

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.