تصویب و ابلاغ اساسنامه صندوق ملی مسکن حیاتی است

رئیس هیئت عامل صندوق ملی مسکن با اشاره به تایید اساسنامه صندوق ملی مسکن توسط شورای نگهبان،گفت:‌ابلاغ هرچه سریع‌تر اساسنامه برای عملیاتی شدن برنامه‌های صندوق بسیار حیاتی بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مسعود رهنما در حاشیه دومین جلسه هیئت عامل صندوق ملی مسکن، اظهار کرد: با توجه به رفع اشکالاتی شورای نگهبان از سوی هیات دولت در جلسه هیات دولت در تاریخ اول آبان ماه، سرانجام اساسنامه صندوق ملی مسکن در جلسه اخیر شورای نگهبان مغایر با شرع و قانون اساسی شناخته نشد و برای ابلاغ و اجرا به هیئت دولت ارسال شد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به ابلاغ اساسنامه نهایی صندوق از سوی دولت طی روزهای آینده، ادامه داد: گرچه تصویب و ابلاغ هرچه سریع‌تر اساسنامه برای عملیاتی شدن برنامه های صندوق بسیار حیاتی بود، اما با تاکیدات وزیر راه و شهرسازی ، برای پیشبرد امور، معطل تصویب اساسنامه نماندیم و فعالیت‌ها برای راه اندازی صندوق آغاز شد.

وی اضافه کرد: طی این مدت نسبت تهیه و تجهیز ساختمان صندوق اقدام شد، علاوه بر این با برگزاری جلسات فشرده در معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی، ساختار اجرایی صندوق را برای ارسال به سازمان امور اداری و استخدامی تا حدودی نهایی شده است.

رییس هیئت عامل صندوق ملی مسکن یادآور شد: هیئت عامل صندوق تاکنون 2 جلسه برای تدوین آیین‌نامه‌های داخلی، چگونگی جذب منابع صندوق، نحوه تسریع در ثبت اساسنامه صندوق در اداره کل ثبت شرکت‌ها و چگونگی دریافت شناسه ملی صندوق برگزار کرده است. علاوه بر این برگزاری نشست با نخبگان مالی ، پولی و سرمایه گذاری کشور از دیگر اقدامات اخیر صندوق بوده است.

انتهای پیام/

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.