چند متقاضی مسکن ملی در تهران تایید شدند؟

سرپرست بانک مسکن از افتتاح حساب ۶۸۴ هزار و ۵۴۷ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن نزد این بانک خبر داد و گفت: مبلغ واریز شده به حساب سازندگان از محل آورده متقاضیان و تسهیلات در مجموع ۳۲ هزار و ۸۶۱ میلیارد تومان است.

وزارت راه و شهرسازی: «علی عسگری» سرپرست بانک مسکن در خصوص روند افتتاح حساب متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن گفت: تاکنون ۶۸۴ هزار و ۵۴۷ نفر متقاضی پذیرفته شده نهضت ملی مسکن نزد بانک مسکن افتتاح حساب کردند.

سرپرست بانک مسکن میزان واریزی متقاضیان به حساب خود نزد این بانک را برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در مجموع ۲۴ هزار و ۲۴۳ میلیارد تومان عنوان کرده است.

عسگری توضیح داد: مبلغ کل واریزی به حساب سازندگان از محل آورده متقاضیان و محل تسهیلات ۳۲ هزار و ۸۶۱ میلیارد تومان است که از این میزان، ۲۰ هزار و ۳۱۹ میلیارد تومان از محل تسهیلات و ۱۲ هزار و ۵۴۲ میلیارد تومان از محل آورده متقاضیان به حساب سازندگان واریز شده است.

وی گفته است: تاکنون ۳۷۹ هزار و ۸۶۴ واحد برای دریافت تسهیلات به بانک مسکن معرفی شده است که بانک تاکنون با ۱۵۸ هزار و ۸۰۲ واحد به مبلغ ۵۳ هزار و ۹۹۹ میلیارد تومان قرارداد منعقد کرده است.

قرارداد خودمالکی بیش از ۵۲ هزار واحد نهضت ملی منعقد شد

هم چنین امروز شنبه ۱۶ مهر «سید محسن فاضلیان» عضو هیات مدیره بانک مسکن توضیحاتی را در خصوص ارایه تسهیلات خودمالکی طرح نهضت ملی مسکن، قراردادهای منعقده و همچنین میزان واریزی به حساب سازندگان اعلام کرده است.

عضو هیات‌ مدیره بانک‌مسکن گفت: از ابتدای اجرای طرح تاکنون ۱۸۹ هزار و ۷۸۹ واحد برای انعقاد قرارداد خودمالکی به بانک معرفی شدند که تاکنون قرارداد ۵۲ هزار و ۴۳۱ واحد به مبلغ ۱۷ هزار و ۸۸۸ میلیارد تومان منعقد شده است.

فاضلیان ادامه داد: از مجموع قراردادهای منعقد شده به میزان ۱۷ هزار و ۸۸۸ میلیارد تومان، مبلغ ۹ هزار و ۱۰۹ میلیارد تومان به حسابِ خود مالکان پرداخت شد.

یادآور می‌شود، ارایه تسهیلات خودمالکی طرح نهضت ملی مسکن مرحله به مرحله و بر اساس پیشرفت فیزیکی به خودمالکان پرداخت می‌شود.

تایید نهایی ۱۲۸ هزار و ۳۸۸ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در استان تهران

امروز همچنین «خلیل محبت خواه» مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اعلام این مطلب که ۲۲۶ پروژه نهضت ملی مسکن در استان آغاز شده است گفته است: از این تعداد ۳۱ پروژه مختص اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن بوده و ۱۹۵ پروژه دیگر در شهرهای جدید پردیس، پرند، ایوانکی و هشتگرد است.

«خلیل محبت خواه» گفته است: ۱۲۸ هزار و ۳۸۸ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در استان تهران تایید نهایی شده‌اند که از این تعداد تاکنون بیش از ۶۵ هزار نفر افتتاح حساب داشته و قریب به ۲۲ هزار نفر واریز وجه اولیه داشته‌اند.

وی گفته است: سرعت و استمرار در واریز وجه توسط متقاضیان به افزایش سرعت پیشرفت پروژه‌ها کمک شایانی می‌کند به گونه‌ای که در حال حاضر ۲۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان در مرحله فونداسیون هستند.

به گزارش ایرنا برنامه ابلاغی استان تهران برای چهار سال دولت سیزدهم ساخت ۴۹۸ هزار واحد نهضت ملی مسکن است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.