کنترل قیمت مسکن نیازمند نظارت مجلس است

زنجان- نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: کنترل قیمت مسکن و جلوگیری از جهش‌های غیرواقعی در این بخش، نیازمند نظارت مجلس است.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی طاهری شامگاه یکشنبه در بازدید از پروژه‌های مسکن ملی در زنجان، گفت: تلاش می‌شود قیمت مسکن با وجود تقاضای متقاضیان افزایش پیدا نکند.

وی با بیان اینکه قیمت مسکن جهش‌های غیرواقعی نداشته باشد، نیازمند نظارت مجلس است، ابراز داشت: استان زنجان در مسکن جهش تولید، پیشرو است و همه تلاش ما این است که قیمت تمام شده مسکن برای متقاضیان، حداقل قیمت ممکن باشد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: احداث حدود ۱۷ هزار واحد در استان شروع شده و امسال ۲۰۰ واحد آماده تحویل می‌شود و طی سال آینده هم حدود ۳۰ هزار واحد و در سال ۱۴۰۳ نیز همه ۱۷ هزار واحد تکمیل خواهد شد.

طاهری تاکید کرد: مراجعات مردمی در خصوص مسکن‌های اقدام ملی و طرح جهش تولید بسیار است و در خصوص این مسکن‌ها به میزان‌های متخلف اقساط پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه گلایه‌ای که اغلب متقاضیان دارند، مربوط به متقارن پیش نرفتن پروژه‌ها است، گفت: برخی خوب و برخی ضعیف پیش می‌رود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس بیان داشت: کشور در سال‌های اخیر با تورم جدی روبه‌رو بوده و قراردادهای ساخت نیز متناسب با تورم افزایش داشته اما با این حال تمام هزینه‌ها را از جمله زمین، زیرساخت را دولت متحمل شده است.

طاهری گفت: مسکن‌های ملی از کیفیت و استانداردهای خوبی برخوردار است و قیمت مسکن ملی قابل مقایسه با مسکن‌های شخصی‌ساز نیست.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.