اختصاص 2 هکتار از اراضی آستان قدس برای ساخت مسکن محرومان

کمیته امداد و آستان قدس رضوی با هدف اختصاص ۲ هکتار زمین برای ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و آستان قدس رضوی به امضا رسید. در قالب این تفاهم‌نامه، آستان قدس رضوی حدود 2 هکتار زمین برای ساخت 500 واحد مسکونی ویژه مددجویان در اختیار کمیته امداد قرار خواهد داد.

سیدمرتضی بختیاری؛ رئیس کمیته امداد در مراسم امضای این تفاهم‌نامه گفت: آستان قدس رضوی پیش از این نیز در حاشیه شهر مشهد زمین برای ساخت واحدهای مسکونی محرومان در اختیار کمیته امداد قرار داده بود.

وی افزود: با توجه به درخواست‌های محرومان، امروز برای احداث 500 واحد مسکونی دیگر نیز زمین توسط آستان قدس در اختیار کمیته امداد قرار گرفت.

بختیاری با بیان اینکه این واحدهای مسکونی به خانواده‌های تحت حمایت به ویژه خانواده ایتام واگذار خواهد شد، تصریح کرد: تامین زمین در مشهد مقدس یکی از چالش‌ها و دغدغه‌های مهم پیش روی احداث مسکن محرومان است که اقدام آستان قدس این مشکل بزرگ را مرتفع کرد.

رئیس کمیته امداد در خصوص روند اجرای پروژه قبلی مسکن محرومان در اراضی اهدایی آستان قدس رضوی که پیش از این آغاز شده است، ادامه داد: این پروژه حدود 35 درصد پیشرفت کار داشته و اجرای آن به صورت فعال دنبال می‌شود.

مالک رحمتی؛ قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی نیز با تقدیر از تلاش‎های کمیته امداد در تامین مسکن محرومان، عنوان کرد: یکی از دغدغه‌های جدی تولیت آستان قدس رضوی رفع مشکلات حاشیه شهر مشهد است؛ لذا این آستان در حد بضاعت کمک‌رسان دستگاه‌ها خواهد بود.

رحمتی خاطرنشان کرد: آستان قدس رضوی در فاز نخست حدود 2 هکتار زمین در اختیار کمیته امداد قرار داده بود و امروز نیز با عنایت ویژه تولیت آستان قدس رضوی حدود 2 هکتار زمین دیگر به آن محدوده اضافه خواهد شد.

پیش از امضای این تفاهم‌نامه، سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد با حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی دیدار و ضمن قدردانی از رسیدگی و توجه آستان قدس به رفع مشکلات خانواده‌های نیازمند، گزارشی از اقدامات کمیته امداد در رفع مشکلات محرومان به‌ویژه در حاشیه شهر مشهد ارائه کرد.

انتهای پیام/

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.