عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش قیمت مسکن فقط مربوط به کمبود مسکن نیست و ممکن است افزایش قیمت ها علیرغم ساخت واحدهای مسکونی ادامه پیدا کند.

افزایش قیمت مسکن به نبود مسکن مربوط نیست !

افزایش قیمت مسکن

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش قیمت مسکن فقط مربوط به کمبود مسکن نیست و ممکن است افزایش قیمت ها علیرغم ساخت واحدهای مسکونی ادامه پیدا کند. چرا که مساله، تورم و ارزش پول ملی است. اگر تورم ادامه پیدا کند، قیمت مسکن مانند همه کالاها افزایش پیدا می کند و تفاوتی با سایر کالاها نخواهد داشت.

هادی بیگی‌نژاد، عضو کمیسیون تلفیق مجلس در خصوص تعهد دولت به ساخت مسکن توضیح داد: مجلس در خصوص ساخت مسکن از سوی دولت ورود کرده است. در این رابطه در مجلس جلساتی هم درباره اینکه طرح ساخت مسکن به کجا رسیده است، برگزار می‎شود و نمایندگان و کمیسیون مربوطه پیگیر هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: اما یک نکته وجود دارد و آن هم این است که ما به تازگی سال اول دولت را به پایان رسانده‌ایم و ساخت واحد مسکونی تا شناسایی زمین و تکمیل زیرساخت‌ها مقداری زمان‌بر است.

بیگی‌نژاد با بیان اینکه در خصوص وزارت مسکن و مسئله مربوط به عدم انسجام تیم مدیریتی وزارت راه و شهرسازی نگران هستیم، عنوان کرد: در وزارت کار مشکل ما عدم وجود یک تیم منسجم است که اگر به همین شیوه ادامه پیدا کند، حتی در صورت تکمیل زیرساخت‌ها هم دچار مشکل خواهیم شد.

وی افزود: حتماً باید یک برنامه‌ریزی برای تشکیل تیم منسجم مدیریتی در این وزارتخانه ایجاد شود. به نظر می‌رسد دولت و رییس جمهوری هم نگرانی‌هایی راجع به این مساله دارند و اولین بازرسی در وزارت راه و شهرسازی خود پیام خوبی در این راستا بوده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.