بازاریابی در حرفه مشاور املاک

در این مقاله خواهید خواند:

 

در حرفه مشاور املاک به سبب رقابت بالا میان افراد مشغول در این حرفه بایستی با استفاده از ترفندهای بازاریابی نسبت به افزایش مشتریان خود اقدام کنید تا بتوانید در مقایسه با رقیبان پیشرفت بیشتری داشته و قرارداد های بیشتر و بزرگتری را به سرانجام برسانید. برای این منظور می بایست اقداماتی موثر برای بیشتر دیده شدن کارتان انجام دهید که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

 

هویت بصری مناسبی از کارتان ارائه دهید

 

منظور از هویت بصری نمادهایی اس که نشان دهنده کار و برند شما می باشد. به عبارتی لوگو، رنگ و حتی فونت های مورد استفاده در نماد های کاریتان می تواند جزو هویت بصری کار شما محصوب شود و به نوعی برای یادآوری شما در ذهن افراد کمک کننده باشد. برای این منظور بهتر است از رنگ ها و طرح های زیبا برای نمادهای کاریتان استفاده کنید و آنها را طولانی مدت تغییر ندهید. به این ترتیب افراد شما و کارتان را با آن نماد شناخته و در زمان مراجعه به شما با دید ذهنی قوی تر و با اعتماد بیشتری برخورد خواهند کرد که این می تواند ارزشی برای شما و برند کاریتان باشد.

 

هویت بصری مناسبی از کارتان ارائه دهید

 

ایجاد یک وب سایت مناسب برای کارتان

 

امروزه بسیاری از افراد برای پیدا کردن هرچیزی از جمله املاک به سایت های اینترنتی مراجعه کرده و از آنها استفاده می کنند. لذا برای پیشرفت و بالا بردن میزان درآمد خود باید به فکر ایجاد یک سایت مناسب باشید تا افراد مختلف بتوانند بدون نیاز به مراجعه حضوری از فایل های فروش شما مطلع شده و به آنها دسترسی داشته باشند. یک سایت مناسب برای این کار باید حاوی اطالعات کاملی باشد تا فرد بتواند گزینه های مختلف را بررسی کرده و تصمیم بگیرد. علاوه بر این می بایست راه های دسترسی و تماس با شما براحتی امکان پذیر باشد تا فرد برای ارتباط با شما به دردسر نیفتد.

 

برای ایجاد سایت مناسب با حرفه خود موارد مشابه را بررسی کرده و در جهت بهبود شرایط اقدام کنید. علاوه بر این به نکات زیر نیز توجه داشته باشید:

 

  • مقالاتی پیرامون مسائل مرتبط با بازار مسکن در سایت خود ارائه دهید.
  • از عکس های با کیفیت و زیبا استفاده کنیذ.
  • استفاده از امکانات مختلف سایت براحتی امکان پذیر باشد.
  • آدرس فضاهای مجازی خود را در سایت ذکر کنید.
  • همیشه مطالب بروز و کامل را ارائه دهید.
  • دسته بندی های مشخصی را برای فایل های مختلف در نظر بگیرید تا از سردرگمی افراد جلوگیری شود.

ایجاد یک وب سایت مناسب برای کارتان

 

در شبکه های اجتماعی فعال باشید

 

با توجه به افزایش استفاده افراد از شبکه های مجازی حضور فعال و پر رنگ شما می تواند به پیشرفت کارتان منجر شود. افراد مختلف امروزه بیشتر نیازهای خود را از طریق سایت های مختلف و شبکه های مجازی برطرف کرده و لذا حضور شما برای داشتن مشتری های بیشتر ضروری است. حضور شما در این فضاها هرچه بیشتر باشد منجر به بیشتر دیده شدن شما شده و پس از مدتی موجب پیشرفت شما در کارتان خواهد بود.

 

تلاش کنید از عکسها و مطالب جذاب برای صفحات خود استفاده کنید. محتوای جذاب و کاربردی می تواند برای بسیاری از افراد مورد توجه قرار گرفته و در نتیجه به مرور زمان افراد بیشتری صفحه شما را دنبال کرده و به مرور با شما و روند کارتان آشنا خواهند شد. یکی دیگر از ترفندهایی که می تواند تعداد بازدید صفحه شما را افزایش دهد استفاده مناسب از هشتگ ها می باشد. لذا از آنها غافل نشوید.

 

با استفاده از فضای مجازی و حضور مداوم و هدفمند خود می توانید براحتی خود را به افراد مختلف معرفی کرده و با دیده شدن فعالیتتان پیشرفت های خوبی را داشته باشید.

 

از عکاس های با تجربه کمک بگیرید

 

گرفتن عکس های زیبا و مناسب از منازل و ملک ها یکی از مواردی است که می تواند افراد بیشتری را در مورد ملکی علاقه مند کرده و نظر آنها را جلب کند. عکس خوب و حرفه ای می تواند تاثیر مستقیمی بر فروش ملک گذاشته و موجب بهتر دیده شدن آن شود. لذا برای گرفتن عکس های مناسب از افراد با تجربه و البته با سلیقه استفاده کنید تا بتوانید ملک های مورد فروش خود را با سرعت بالاتری به فروش برسانید.

 

در صورتی که خودتان کار عکاسی از منازل را انجام می دهید از تجهیزات بهتر استفاده کرده و در مورد عکاسی از منازل و ترفند های آن مطالعه کنید تا بتوانید مهارت خود را افزایش داده و عکس های بهتری ارائه دهید.

 

از عکاس های با تجربه کمک بگیرید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.