اقتصادنیوز: ثبت نام دور جدید نهضت ملی مسکن از هفته آینده آغاز خواهد شد.
خبر مهم از مسکن ملی / زمان دور جدید ثبت نام اعلام شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، معاون مسکن وزیر شهرسازی گفت: برای ۷۵۰ هزار واحد نهضت ملی در ۳۱ استان و ۴۰۰ شهر از هفته آینده ثبت نام جدید انجام می‌شود.

«محمود محمودزاده» عصر امروز  در برنامه زنده تلویزیونی درباره جزئیات ثبت نام در مرحله جدید نهضت ملی مسکن، گفت: اواسط هفته آینده برای ثبت نام ۷۵۰ هزار واحد نهضت ملی در شهرهایی که ظرفیت خالی وجود دارد، سامانه باز خواهد  شد.

به گفته محمودزاده، ثبت نام دور جدید نهضت ملی مسکن در ۳۱ استان و  در ۴۰۰ شهر خواهد بود و مجددا در صورت تامین زمین سامانه در دوره‌های بعد برای ثبت نام باز می‌شود.

معاون مسکن وزیر شهرسازی گفت: بعد از باز شدن سامانه، منقاضیان حداقل یک ماه فرصت دارند که درخواست خود را در سامانه ثبت کنند. برای متقاضیان قبلی نیز زمان ویرایش تعیین شده بود و در نهایت یک میلیون و ۵۰۰ نفر همه شرایط را داشتند و توانستند آورده خود را نیز واریز کنند.

وی خبر داد: برای متقاضیانی که در یک ماه گذشته ثبت نام داشتیم فرصت ویرایش فراهم می شود. افرادی که در دوره قبل از ثبت نام جا ماندند می‌توانند در شهر مورد نظر ثبت نام کنند.

به گفته محمودزاده، در دور اول دو و نیم میلیون نفر واجد شرایط بودند اما فقط یک و نیم میلیون نفر به طور قطعی ثبت نام کردند. اگر واجدین شرایط وارد پروژه نشوند و آورده اولیه را واریز نکنند، متقاضی جدید جایگزین می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.