نقشه واحدهای نهضت ملی مسکن پردیس تغییر می‌کند؟

درحالی حدود ۳ سال از آغاز ساخت واحدهای اقدام ملی (نهضت ملی مسکن) پردیس می‌گذرد که قرار است نقشه این واحدها که به پیشرفت ۴۵درصدی رسیده است، تغییر کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، چند روز قبل مدیر طرح نهضت ملی مسکن شهر جدید پردیس از ابلاغ “پلان معماری برای تکمیل دیوارچینی بلوک‌ها” واحدهای این طرح خبر داد. طبق اظهارات سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس 2043 واحد در قالب نهضت ملی مسکن در این شهر در حال ساخت است.

امیرحسین جابر‌انصاری اواخر مردادماه امسال با یادآوری اینکه 2 هزار و 43 واحد نهضت ملی مسکن در پردیس در حال ساخت است، گفته بود: برخی از این واحدها به مرحله نازک‌کاری رسیده است و میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها بالای 45 درصد است.

وی با تأکید بر اینکه خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن غیرقانونی است، گفت: بر اساس قرارداد امضاشده با پیمانکاران، هر متر از واحدهای نهضت ملی مسکن با قیمت 4 میلیون و 500 هزار تومان ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه متقاضیان طی 5 مرحله باید آورده خود را واریز کنند، ادامه داد: در صورتی که متقاضیان به‌موقع آورده خود را تأمین نکنند از پروژه نهضت ملی مسکن حذف می‌شوند.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس با ابراز اینکه “اولویت ما در شهر پردیس، مسکن مهر، تأمین زیرساخت‌ها، امکانات روبنایی، آب، برق،‌ فاضلاب و… است” گفت: ما باید واحدها را با تأمین امکانات مورد نیاز تحویل مردم بدهیم و کار ما تأمین لامپ سوخته روشنایی‌های داخل شهر نیست.

جابرانصاری همچنین از بدهی حدود 3000 میلیارد تومانی به پیمانکاران خبر داده بود.

به گزارش تسنیم، ثبت‌نام اقدام ملی مسکن (نهضت ملی مسکن) شهر پردیس اواخر سال 97 آغاز و پس از تأیید نهایی متقاضیان واجدشرایط، واریز آورده آغاز شد. تا امروز به‌گفته متقاضیان در چند مرحله تا 360 میلیون تومان آورده برای واحدهای نهضت ملی مسکن واریز شده‌ است.

درحالی مدیر نهضت ملی مسکن از ابلاغ پلان معماری واحدهای این طرح خبر داده است که وی مرداد امسال از آغاز سفیدکاری بخشی از واحدها خبر داده بود. پیگیری‌های تسنیم حاکی از آن است که بر اساس “پلان معماری” قرار است متراژ واحدهای نهضت ملی مسکن شهر پردیس کاهش یابد. در زمان حاضر برخی از واحدهای در دست ساخت 120، 130 و 150 مترمربع است.

انتهای پیام/+

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.