پرداخت 8600 میلیارد تومان وام خرید توسط بانک مسکن از ابتدای امسال

سرپرست بانک مسکن از پرداخت ۸۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات خرید در بخش مسکن و غیرمسکن خبر داد و گفت: در بخش تعمیر نیز ۳۳۰۰ میلیارد تومان وام پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی عسکری سرپرست بانک مسکن از پرداخت 74 هزار میلیارد تومان تسهیلات تا پایان مهرماه خبر داد و با اشاره به رشد 199.6 درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته اظهار کرد: طی 7 ماه امسال 45 هزار میلیارد تومان تسهیلات مشارکت مدنی پرداخت شده که نسبت به 7 ماه سال گذشته 452 درصد افزایش یافته است.

وی افزود:در مدت یاد شده 3 هزار و 300 میلیارد تومان تسهیلات جعاله (تعمیر) پرداخت شده که نسبت به دوره مشابه سال قبل 60.6 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به پرداخت 8600 میلیارد تومان  تسهیلات بخش خرید (مسکن و غیرمسکن) و افزایش 105.5 درصدی نسبت به 7 ماه سال گذشته، گفت: رشد پرداخت تسهیلات بانک مسکن در سال جاری نشان دهنده حضور فعال این بانک در برنامه‌های دولت سیزدهم است. بانک مسکن سعی کرده ضمن اعطای تسهیلات در بخش مسکن در حوزه پرداخت تسهیلات غیر مسکن نیز فعالانه نقش بازی کند و همین امر باعث رشد چشمگیر میزان تسهیلات‌دهی بانک شده است.

انتهای پیام/

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.